ثبت نام/ پشتیبانی
.:: وب سایت شرکت مدیریت فناوران دنا نفیس ::.
  • صفحه اصلی
  • آموزش و پشتیبانی
  • ارتباط با ما
  • مشتریان
    • پروژه های خاص
      • شرکت آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک
    • دانشگاهها و پژوهشگاهها
    • صنایع غذایی و دارویی
    • سایر صنایع
  • مشاهده Demo
    • ورود به نسخه دمو نرم افزار
    • راهنمای PDF درخواست نسخه آزمایشی
    • فیلم آموزشی نرم افزار LABLEAD

اهمیت پشتیبانی نرم افزار

با توجه به پیشرفت روزافزون تکنولوژی و افزایش دستگاه‌ها و اطلاعات، نرم افزارهایی در بازار رقابت پیروز می‌شوند که بتوانند پشتیبانی بهتری ارائه دهند و بدون تحقق این امر عملاً ارزش و کارایی خود را از دست خواهند داد و حیات یک نرم افزار منوط به ارائه خدمات پشتیبانی کارآمد است.
پشتیبانی از جنبه دیگر نوعی توسعه نرم‌افزار نیز می‌باشد، بدین منظور که ما فقط فروشنده یک سیستم نرم افزاری نیستیم بلکه در پروسه بومی سازی به تکامل می‌رسیم. از طرف دیگر سازمان‌ها نیز با ایجاد تغییرات فرآیندهای اشتباه خود را اصلاح می‌کنند چرا که اصول طراحی این سیستم کاملاً مبتنی بر استانداردها و فرآیندهای روز دنیا است. این پروسه باعث ایجاد نوعی توسعه هم برای سازمان و هم برای نرم افزار است تا بتواند آن را به عنوان شاخصه‌ای مهم جهت مدیریت اطلاعات یک مجموعه بزرگ آزمایشگاهی قرار دهد.

خدمات پشتیبانی:

پشتیبانی نرم افزار مدیریت اطلاعات آزمایشگاه LABLEAD شامل موارد زیر است :
  • استقرار و راه اندازی
  • رفع نواقص یا خطاهای احتمالی نرم‌افزار
  • آموزش
  • تعامل بومی‌سازی با سازمان
  • بروز رسانی نسخ جدید
  • استقرار و راه اندازی                                       
 در این مرحله که بعد از دموی حضوری در محل مشتری و اعلام موافقت کارفرما انجام می شود، ابتدا بسته نرم افزاری تولید شده که منطبق بر آخرین استانداردها و گزارشات است روی سرور پیش بینی شده نصب می‌گردد. همچنین تضمین می‌گردد که فعاليت سيستم و زير سيستم‌ آن (سيستم مدیریت کنترل و دسترسی) به طور صحيح و بدون خطا انجام شود.

رفع نواقص

در این مرحله خطاهای احتمالی هنگام کار با نرم‌افزار بررسی و رفع می‌شوند البته منوط بر اینکه این خطاها ناشی از خطای انسانی نباشند.

آموزش

   آموزش کاربران از سه طریق انجام می‌شود:
راهنماهای کاربری: نحوه کار با نرم‌افزار با زبانی ساده و گویا در اختیار کاربران قرار می‌گیرد تا ضمن آشنایی روش کار با نرم‌افزار زمینه قبلی جهت شرکت در کلاس‌های آموزش را داشته باشند. در این راهنما روش ثبت اطلاعات و انجام تمام مراحل آزمون به همراه گزارش‌گیری به صورت تصویری تشریح شده است.
آموزش حضوری: پس از استقرار نرم افزار در سازمان مشتری، آموزش کاربران و راهبران سیستم در محل کارفرما به صورت تشکیل کلاس‌های کار با نرم‌افزار انجام می‌شود.
به صورت تلفنی :کارشناسان بخش آموزش در طول ساعات اداری پاسخگوی نیازهای کاربردی نرم افزار هستند.
همچنین با بروزرسانی نرم‌افزار و ایجاد تغییرات جدید آموزش‌های لازم به کاربران داده می‌شود.

بومی سازی

در ادامه، کارفرما ضمن کار با نرم‌افزار و مشاهده تمام فرم‌های منطبق با استانداردهای روز، نیازهای اولیه مجموعه آزمایشگاهی خود را بررسی و در قالب فرمی جهت ایجاد تغییرات به مجری ارائه می‌کند تا نرم‌افزار مطابق با نیازمندی‌های خواسته شده اصلاح و بروزرسانی شود.

بروز رسانی نسخ جدید

به همراه تغییر در نرم‌افزار و ایجاد هر گونه توسعه، نرم افزار روی سرور مشتری بروزرسانی و رفع خطا می‌شود.

بازدید کننده‌ی گرامی، شما می توانید ازطریق زیر با شرکت مدیریت فناوران دنا نفیس ارتباط برقرار نمایید، همچنین با دانلود و ارسال فرم درخواست پشتیبانی نرم افزار درخواست خود را جهت بررسی و رفع مشکل مطرح نمایید.
گوگل مپ

تهران، شهرک قدس، خیابان ایران زمین، کوچه دوم، گذر خرداد، پلاک 1    
021 - 88092257           021-88092597            فکس:88091722-021
 
درباره ما
درباره شرکت
افتخارات و گواهینامه ها
ارتباط با ما
امکانات
معرفی مشتریان
پیوندهای مرتبط
معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری
گروه سرمایه گذاری نفیس
ستاد ویژه توسعه فناوری نانو
شبکه آزمایشگاهی فناوری نانو
شرکت مدار گسترش فناوری اطلاعات
شبکه آزمایشگاهی فناوری های راهبردی
موسسه خدمات فناوری تابازار
ویژگیهای نرم افزار
ویژگیهای نرم افزار
سایر نظریات مشتریان
سایر نظریات مشتریان
به خبرنامه ما بپیوندید

دسترسی سریعدسترسی سریع درباره مادرباره ما ویژگی هاویژگی ها لیست قیمتلیست قیمت افتخاراتافتخارات مشتریان مامشتریان ما ارتباط با ماارتباط با ما
Linkdin Aparat Google Youtube Telegram Instagram
تمامی حقوق این سایت محفوظ و متعلق به شرکت مدیریت فناوران دنا نفیس می باشد.
طراحی سایت و طراحی پورتال شرکت داده‌ورزان